29 Aralık 2016 Perşembe

Yanlış tanımladığım herseyi göstermesi hatırlatması için gercekligimde gorevlendirdigim herkesi tüm inanç duzeylerimden yaşam alanlarimdan çıkıp yaradanın sevgisine gönderiyorum. Bilipte bilmediğimi gerçek kildigim ne varsa tüm zamanlarda sonlanmasina izin veriyorum.
Bildiğimi bilmediğim gercekligimde ihtiyacim olan benim ve bütünün hayrına olan ne varsa yaradan tanımlarıyla aktiflesmesine izin veriyorum.
Bilmek le ilgili tüm bakış acilarindan yargılardan serbest kalmanın güvenli olduğunu biliyorum.
Bilmemenin doğruluğundan kendimi ve bunu ispatlamakla gorevlendirdigim herkesi serbest bırakıyorum.
Bilmemenin içindeki bilginin kolay ve güvenle aktif olduğunu biliyorum.
Bilmedigimi bilmeye verdiğim değeri sonlandiriyorum.
Bilgi ve bilisin açığa çıkmasının güvenli olduğunu biliyorum.
#Evet # diyerek aktiflesmesine theta healing his yüklemesi nin sizede yüklenmesini istermisiniz?

Hiç yorum yok: