12 Ekim 2012 Cuma

YAŞAM KODU ANALİZİ NEDİR?


Yaşam kodu analizi dediğimiz çalışma ne için yaratıldığımıza yani hayat amacımıza ışık tutan ve bu yolda nasıl işlediğimizi açıklayan bir ayna olma ve farkındalık çalışmasıdır. Bu çalışmagüçlü yanlarımızı, yeteneklerimizi ve potansiyelimizi açığa çıkarmaya ,zayıf yanlarımızı farkedip bunları güçlendirici ve iyileştirici neler yapabiliriz bunları tespit etmeye yönelik bir bireysel gelişim haritası oluşturmaya yarar. Meslek ve kariyer seçimimizden sorunların çözümünde kullanacağımız metodlara, içimizdeki çocuğun ne dediğinden dünya görüşümüze kadar bir çok konuda kendimizi tanımamızı sağlar.

Kısaca, yaşam kodu analizi , dışarıya bakmayı bırakıp kendi içimize dönüp bakacağımız bir içsel yolculuğun başlangıç çalışmasıdır. Kendini keşfetmektir ve kendi gerçeğini görmektir, kendisiyle yüzleşmektir.

Carl Jung'un dediği gibi, "Dışarı bakan yalan görür, içeri bakan gerçeği görür". Kendinizi tanıyorsanız bu yaşam yolculuğunda nereye gittiğiniz sizin için önemlidir. Kendinizi tanımıyorsanız o zaman nereye gittiğinizin bir önemi yoktur. Yaşam kodu analizi ile kendi enerjinizi farkedip kendinizi tanırsınız ve yaşama yerleşirsiniz. Yaşam kodu çalışması bir fal yada astroloji yorumu değildir, bir bireysel gelişim çalışmasıdır.

Bu hayat benim, bu yaşam benim ve ben kendim olmayı seçiyorum diyen herkes için bir başlangıç noktasıdır. Yaşam kodu analizi kendini tanımanın en etkili yollarından biridir.

Yaşam kodu analizi seansı  1- 2 saat sürer. Bütün çalışma ses olarak kaydedilir ve kişiye verilir.Bu çalışmanın devamında kişinin bireysel gelişimi için yapılacak diğer çalışmalar tespit edilir. Bu çalışmalar, bazı konularda eğitim faaliyetleri şeklinde olabileceği gibi, kişinin istediği değişimleri yaşamına yansıtmakta zorlandığı konularda profesyonel destek sağlanan bireysel gelişim seansları da  olabilir.


Hiç yorum yok: