19 Ağustos 2016 Cuma

Güç His Yüklemesi

Güç korkularını bırakıyorum
Güçsüzlük korkularımı bırakıyorum
Güçlü olma korkularımı bırakıyorum
Güçsüz olma korkularımı bırakıyorum
Güç yeminlerimi bitirdim
Güçsüzlük yeminlerimi bitirdim
Güçlülük güçsüzlük bakış açlarından serbest olmayı biliyorum
Gücün ne olduğun nasıl olduğunu biliyorum
Gücün asıl tanı ve bakış açısını hatırlıyor biliyorum
Yaradanın güç tanımıyla yaşamımı sürdürüyorum
Yaradanın güç tanımıyla yaşamayı hak ediyorum
Yaradanın güç tanımıyla yaşamaya layığım
Yaradanın gücünün  hücrelerimde aktif olduğunu bunun nasıl bir his olduğunu biliyorum
Gücümü kullanmayı anlıyor biliyorum
Ben gücüm ben gücün kendisiyim
Gücümü kullanıyorum
Gücümü yansıtıyorum

Evet diyerek bu yüklemenin kendinizde aktifleşmesini istermisiniz?

@Evet

Thetahealer Serpil HIDIROĞLU

Hiç yorum yok: