20 Eylül 2013 Cuma

ÖZGÜRLÜK DUASI

ÖZGÜRLÜK DUASI

Evrenin yaratıcısı, Gerçek adının Sevgi olduğunu biliyoruz. 

Seninle iletişim içinde olmak aynı vibrasyonu, ayni titreşimi paylaşmak demek.

  • Bugün, bize senin gibi olmamız için, yaşamı sevmemiz için, yaşam olmak, sevgi olmak için yardım et.
  • Bize senin gibi sevmemiz için yardım et.
  • Koşulsuz beklentisiz, görevsiz, yargısız.
  • Kendimizi yargılamadan sevmemiz ve Kabul etmemiz için bize yardım et.
  • Başkalarını koşulsuz sevmemiz için bize yardım et.
  • Onları yargılamadan kabul etmemiz için bize yardım et.
  • Başkalarını reddettiğimizde kendimizi reddediyoruz, kendimizi reddettiğimizde Seni reddediyoruz.
  • Yarattığın her şeyi koşulsuz sevmemiz için bize yardımcı ol.
  • Zihnimizi yargılardan özgürleştir. Böylece saf huzur ve saf sevgiyle yaşayabilelim.
  • Bugün çok özel bir gün. Bugün yüreklerimizi yeniden açıyoruz ve birbirimize “Seni seviyorum” diyoruz – korkmadan ve sevgiyi hissederek.
  • Bugün kendimizi sana sunuyoruz.
  • Bize gel, sesimizi, gözlerimizi, ellerimizi ve Yüreklerimizi kullan. Kullan ki sevgiyi herkesle paylaşabilelim.
  • Sevgiyle değişime hazırız.
  • Evrenin yaratıcısi. Bugün tıpkı senin gibi olmamız için bize yardım et.
  • Bugün bize verilen her şey için Şükranlarımızı sunuyoruz – özellikle kendimiz “özümüz” olabilme özgürlüğümüz için.

Şükürler olsun.

ALINTI

Hiç yorum yok: