30 Aralık 2012 Pazar

ESKİNİN GİTMESİNE YENİNİN GELMESİNE İZİN VER !

YENİ ŞEYLER İÇİN YER AÇIN !!!
Yeni için yer açın. Buzdolabınızı temizleyin, kenarda köşede alüminyum kağıda sarılmış küçük küçük yiyecek parçalarını atın. Gardrobunuzu temizleyin, son altı ayda kullanmadığınız eşyalarınızı ayıklayın. Bir yıl içinde kullanmadıklarınızı kesinlikle evinizden dışarı atın. 

Satın, değiştirin, verin, atın. Tıkış tıkış bir gardrop tıkış tıkış zihin demektir. Dolaplarınızı temizlerken “zihnimin dolaplarını temizliyorum” deyin. Evren sembolik davranışları sever.

“Evrendeki bolluk, herkesin faydalanabilmesi için hazır ve sınırsız” kavramını ilk duyduğumda, çok saçma bir şey diye düşündüm. 


“Tüm şu fakir insanlara bak dedim” dedim. “Kendi çektiğin ekonomik sıkıntılara bak”, “Fakirlik sadece senin bilincinde olan bir inançtır” diye verilen yanıt, beni daha da kızdırdı. Fakirliğimin tek sorumlusunun kendim olduğunu anlamam ve kabul etmem için yılların geçmesi gerekti. 

“Değersizim” “Hak etmiyorum” “Para zorluklarla kazanılıyor” “Özel yeteneklere ve niteliklere sahip değilim” benim inançlarımdı. Bu inançlarım “yokluk bilinci”ne takılıp kalmama neden oluyordu.
Louise Hay


Hiç yorum yok: